Rodinu mohou tvořit i dvě ženy, hlásí nová kampaň Ralpha Laurena

Nezáleží na tom, jestli je velká nebo malá. Není důležité, jestli ji tvoříte ve dvou, jste oddáni, nebo ji utváříte s osobou stejného pohlaví. Tou nejdůležitější hodnotou rodiny je láska.

Takové je poselství jarní kampaně módní značky Ralph Lauren, která vyzdvihuje lásku a rodinu v jejích nejrůznějších podobách.

Představuje v ní mezigenerační vztahy, matky s dcerami, syny s otci, kompletní rodiny, manželství, partnerství i rodiny tvořené lidmi stejného pohlaví.

Rodina je láska
„Jsme přesvědčeni, že rodina je dnes jednou z nejpozitivnějších sil a všechny nás silně sjednocuje,“ říká Jonathan Bottomley – marketingový ředitel společnosti Ralph Lauren, pro The Independent a dodává, že kampaň odráží právě tyto myšlenky.

Krátký fashion film kampaně je poskládaný z idylických obrazů osmi rodin, které společně tráví volné dny. Záběry zobrazují procházky na pláži, hraní si s dětmi, společnou jízdu autem i vítání při příjezdu.

Jemnou hudbu a herecké akce doplňují nejen stylové modely z aktuální jarní kolekce, ale také doprovodný text adorující rodinu a lásku v ní. „Rodina je domov, je to cítit se jako doma. Kdekoli jste, rodina je všechno. Rodina je centrem mého světa. Máte zodpovědnost, když milujete někoho, o koho se musíte postarat,“ hlásá kampaň.

Autentické příběhy rodin
Podobných kampaní se najde nepočítaně, ale reklama Ralpha Laurena přináší důležitou novinku. Rodina je v ní zobrazena autenticky – vystupují v ní osobnosti se svými skutečnými příbuznými.

V kampani účinkuje například modelka Teresa Lourenco s dcerou a synem, fotograf Buzzy Kerbox a jeho tři synové, modelka Marian Moneymaker s vnučkami, ale také režisérka Cecile Winckler a její partnerka Helena Tejedor.

Nejde o první pár stejného pohlaví, který vystupuje v módní kampani, ale poprvé se objevuje autentická dvojice, která je představena jako rodina.

Velké značky jsou stále tolerantnější
Fasion filmy nebo reklamy se již déle hlásí k šíření tolerance a rozmanitosti.

Švédská společnost IKEA zobrazovala páry stejného pohlaví již před dvěma desetiletími. Burberry před časem zobrazila kampaň s líbajícími se muži a do svého typického károvaného vzoru vsunula duhový pruh.

Začátkem roku zase zaujala kampaň americké značky svatebních oděvů David’s Bridal, která ve své kampani ukázala rozmanité svatby včetně sňatku lesbického páru.

Tento trend se nevyhýbá ani Slovensku. Návrhář Fero Mikloško loni prezentoval svou značku Fashion Filmem The Gift, ve kterém se do ženských šatů převléká chlapec.

Značka Ralph Lauren se však dosud podobnému kroku stranila a vystupovala poměrně konzervativně. Kampaní chce oslovit mladší publikum a dát jasný signál, že značka je tolerantní a otevřená.

Latest articles

Similar articles

Subscribe to our newsletter

Instagram